Toimitus & Palautus

TOIMITUS

Verkkokaupasta tilatut tuotteet voi joko noutaa myymälästä tai tilata toimituksella noutopisteeseen.

Toimituskulut riippuvat valitsemastasi toimitustavasta sekä tilauksen määrästä (yli 100€ tilauksen yhteydessä toimituskulut 0€).
Näet eri toimitustapojen hinnat tilausvaiheessa toimitustapaa valitessasi.

Toimitusaika meiltä kuljetuksella vastaanottajalle (normaalisti 1-3vrk tilauksen vastaanottamisesta).
Kuljetusyhtiön seurannassa paketti näkyy 1-3 päivän sisällä tilauksen käsittelystä ja toimitusaika riippuu valitusta toimitustavasta. 

 

PALAUTUS

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote/tuotteet tulee pakata hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Mikäli näin käy, vastuu siirtyy asiakkaalle. OUTLET-tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

 

Ennen tuotteen palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme badstore.fi@gmail.com, niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme palautusohjeet.

 

Huomioithan, että pelkkä tavaran palauttaminen, tai paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta, ei mene palautusoikeuden piiriin. Ilmoitusvelvollisuus täyttyy sopimalla palautuksesta BADStore:n kanssa sähköpostitse. Noutamattomista paketeista perimme erillisen maksun, joka kattaa paketin lähetys- ja palautuskulut. Maksun suuruus on 13,50 €.

 

Mikäli tilauksessasi on ollut ilmainen toimitus ja palautettavien tuotteiden hyvityksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle ilmaisen toimituksen rajan, veloitamme postikulut hyvityksen yhteydessä.

 

Mikäli tuotteet palautuvat meille asiakkaan antamien virheellisten osoitetietojen vuoksi, emme korvaa postituskuluja, vaan veloitamme ne Postin voimassaolevan hintataulukon mukaisesti.

 

Personoiduilla tuotteilla (painatetut tekstiilit) tai elintarvikkeilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

 

Mikäli tilauksessa on rikkinäisiä tai vääriä tuotteita, teethän näistä ilmoituksen BADStorelle heti paketin saapumisen jälkeen, jotta pystymme sopimaan korvaavista tuotteista tai kauppasumman palautuksesta pikaisesti. Pakkaus- ja tuotevaurioista kannattaa lisäksi mahdollisuuksien mukaan ottaa kuvat, jotta reklamaatiot esimerkiksi Postille helpottuvat.

 

Palautusohjeet

 

Jos haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluun (badstore.fi@gmail.com), niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme lisäohjeet palautusta varten.

 

Kun olet saanut asiakaspalvelustamme vahvistuksen palautukselle, voit palauttaa tilauksen. Liitä tällöin mukaan seuraavat tiedot: tilauksen kuittikopio tai muu lista palautettavista tuotteista sekä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero), jotta tiedämme keneltä palautus on tullut.

 

Palauta lähetyksesi Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena. Säästä asiakaspalautuskuitti kunnes olet saanut rahasi takaisin.

 

Hyväksytyn palautuksen jälkeen palautamme kauppasumman noin kahden viikon kuluessa.

 

Palautusosoite:

 

Asiakaspalautus
MarTekMan / BADStore.fi
Karjalantie 1 D 8
05820 Hyvinkää
0405211575